Київське метро продемонструвало перспективну нову тягу для потягів. Тепер електрика для поїздів підземки може бути зовсім не обов'язкова. Щоправда, можливості такої тяги обмежені. Та й швидкість руху трохи поступається тій, з якою рухаються поїзди метро.
Київське метро стало місцем, в якому було здійснено успішну презентацію принципово нової тяги для поїздів підземки. Демонструючи нову тягу, двоє українців встановили рекорд країни з перетягування рухомого складу, показавши усьому світові, що для руху поїздів зовсім не обов'язкова електрична тяга.
Йдеться про рекорд з перетягування потяга, встановлений українськими стронгменами – Олексієм Новіковим та Олександром Лашиним. Обидва – титуловані спортсмени, за плечима в яких не одна перемога на змаганнях у своєму виді спорту. Олексій Новіков має титул найсильнішої людини світу, а Олександр Лашин – багаторазовий чемпіон України зі стронгмену. Підбадьорювали спортсменів і давали їм підказки, як краще діяти, ще двоє визнаних майстрів: президент Федерації стронгмену України Сергій Конюшко та її почесний президент Василь Вірастюк.
На очах у свідків, Новіков і Лашин зуміли зрушити з місця поїзд у складі 5 вагонів метро загальною вагою 156 тон і протягнути його на відстань 20 метрів.
Але й це ще було не все. Увійшовши "у смак" перемоги, спортсмени попросили, аби їм збільшили навантаження до 8 вагонів. Загальна вага потяга сягнула 238 тон. І його вони також змогли зрушити з місця на 20 метрів. Таким чином, новий рекорд України зафіксовано. Його приурочили до Дня Києва.
Ну, а українські можновладці можуть тепер не журитись, якщо раптом в країні учергове виникнуть проблеми з електрикою. Найсильніші українці довели, що поїзди київського метро можуть рухатись не лише на електротязі.
Нагадаємо, киянам повідомили, що нова вартість квитків у метро не буде вищою за 15 гривень. А подорожчає проїзд через півтора-два місяці.