Попит на таксі в столиці на цьому тижні різко виріс. Спецперепустки на проїзд в громадському транспорті отримали не всі жителі, а добиратися на роботу якось потрібно. Через підвищений попит таксисти почали брати з пасажирів "космічні" суми за поїздки. Проїхати 6 км коштує 190 гривень, тоді як ще кілька днів тому таку відстань можна було проїхати на таксі максимум за 50 грн.
Таксисти найпопулярніших служб таксі Uklon і Bolt поділилися, яким чином працює їх система, і дали кілька простих порад, які дозволять киянам заощадити на поїздках.
Зазначається, що жодна із служб таксі не підвищувала ціни навмисно. Вартість формувалася системою автоматично, разом з ростом попиту, який дійсно з понеділка виріс в рази. Кількість таксистів залишилася на колишньому рівні, і вони просто не встигають виконувати всі замовлення. Поки таксист везе одного пасажира, у нього на черзі вже 100-200 осіб. Для економії таксисти рекомендують утриматися від поїздок в годину пік, або знижувати ціну за допомогою бігунка в мобільному додатку. Але проблема в тому, що за низькою ціною виїхати буде не просто. Адже знайдуться пасажири, які готові доплатити таксисту, але щоб він швидше їх забрав.
Системи таксі Uklon і Bolt працюють таким чином, що якщо в певній точці міста знаходиться велика кількість потенційних пасажирів, вартість проїзду для них зростає. Це зроблено для того, щоб спонукати водіїв, які перебувають в інших локаціях, вирушити в район, де більша концентрація пасажирів.
Популярні зараз
Зеленський зробив заяву про втрати ЗСУ у війні з Росією
Українців, які отримають “1000 грн Зеленського“ за кордоном, змусять повернути гроші
Зеленський готовий запросити Росію на другий Саміт миру
Десятки тисяч українських домогосподарств отримають грошову допомогу від ЄС
Жителі столиці настільки обурені цінами на проїзд, що почали відправляти скарги у Антимонопольний комітет. Але як виявилося, Антимонопольний комітет ніяк не може вплинути на формування цін на таксі, адже це не в компетенції організації.
Крім того, компанії, які надають послуги перевезень пасажирів, в більшості своїй законодавчо не є службами таксі і не мають необхідних ліцензій. Тому оштрафувати їх Антимонопольний комітет не має повноважень.
Раніше повідомлялося, що метро в столиці через локдаун змінило графік роботи.