Столична влада з квітня поступово підвищує вартість проїзду в громадському транспорті. Проїзд в маршрутках вже подорожчав до 10 грн, на черзі електрички і метро.
Якщо в "Київському метрополітені" поки про подорожчання не говорять, то що стосується електричок, то вартість проїзду хочуть збільшити до 79 грн. Необхідність підвищити ціну проїзду в київській електричці продиктована відсутністю у комунального підприємства "Київпастранс" власної залізничної інфраструктури та ремонтної бази залізничних вагонів. Комунальне підприємство змушене оплачувати рахунки за користування інфраструктурою "Укрзалізниці", що несе за собою великі витрати. Через це на підприємстві вважають цілком обґрунтованим підвищення цін на проїзд в електричках, автобусах, тролейбусах і трамваях. Для автобусів, тролейбусів і трамваїв економічно обгрунтованою була б ціна 25 грн, для електрички - 79 грн, вважають в "Київпастрансі". Нинішні 8 грн або 10 грн проблему не вирішують і можуть привести до економічного колапсу підприємства.
Через карантинні обмеження обсяг пасажирських перевезень громадським транспортом знизився на 39%, а значить знизилися і доходи. Покривати їх нікому, хоча частково йдуть розмови про те, щоб залучити до процесу місцеву владу.
Вартість проїзного квитка складається з собівартості перевезення - зарплат, паливно-мастильних матеріалів, обслуговування та ремонту рухомого складу. Всі ці складові за рік додали в ціні, а зарплати працівників і вартість проїзду практично не підвищилися.
Популярні зараз
Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг
Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки
Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ
Раніше повідомлялося, що витрати на проїзд пільговиків хочуть покласти на плечі звичайних пасажирів, які не мають пільг на проїзд.