"Нова пошта" роз'яснила своїм клієнтам, чому нараховує велику комісія за оголошену вартість вантажу, і чому деякі відправлення упаковуються не в присутності клієнта. Саме ці питання хвилюють користувачів Facebook, які залишають негативні відгуки про компанію в соцмережах.
"Я не розумію, як можна користуватися послугами Нової пошти. По-перше, де тарифи на відправку (в залежності від ваги)? По-друге, чому я як клієнт повинен платити комісію на страхування (від оголошеної вартості)? Це компанія несе відповідальність, нехай компанія і страхує за свій рахунок. Це просто здирництво. Нічого не зрозуміло, за що платить людина і платить чимало як для перевезення. Я скористалася послугами як відправник тільки раз, розчарована на всі 100%. і ще упаковка повинна здійснюватися в присутності клієнта ", - написала клієнтка" Нової пошти ".
У відповідь на коментар представник компанії запропонував клієнтці ознайомитися з тарифами на перевезення посилок і вантажів і пояснив, що по оголошеній вартості посилки комісія оплачується обов'язково.
"Якщо хочете, вкажіть суму товару до 200 грн. і платіть всього 1 грн. комісії. Однак ми завжди рекомендуємо вказувати реальну вартість вантажів", - відповів представник "Нової пошти".
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Що стосується правил упаковки посилок, то вони можуть упаковуватися поза присутності клієнта. Деякі пакувальні матеріали знаходяться в закритих для клієнтів приміщеннях, куди їм заборонений вхід. З 1 лютого правила упаковки посилок на "Новій пошті" змінилися, про що клієнтів попереджали заздалегідь. Зокрема, тепер відправнику буде надаватися можливість вибору між коробкою і іншими видами упаковки, і все більше товарів будуть розсилатися в паперових конвертах. Ознайомтеся з усіма іншими змінами.