- № 150 (вулиця Милославська - Індустріальний шляхопровід)
- № 192 (метро «Почайна» - вулиця Милославська)
- № 405 (універмаг «Дитячий світ» - вулиця Милославська)
- № 414 (площа Дарницький - вулиця Бальзака)
- № 418 (вулиця Лісківська - метро «Чернігівська »)
- № 422 (Рембаза - вулиця Маршальська)
- № 437 (вулиця Обухівська - вулиця Наталії Ужвій)
- № 439 (площа Перемоги - Виноградар)
- № 444 (метро «Дружби народів» - вулиця Метрологічна)
- № 472 (проспект Георгія Гонгадзе - метро «Мінська»)
- № 476 (вулиця Північна - метро «Дарниця»);
- № 485 (метро «Героїв Дніпра» - проспект Володимира Маяковського)
- № 529 (Бортничі - проспекст Маяковського)
- № 559 (метро «Героїв Дніпра» - метро «Мінська»).
- № 470 (вулиця Ягідна - Національний музей історії України у Другій світовій війні)
- № 461 (метро «Виставковий центр» - метро «Святошин»).
Як відомо, в Києві з 5 квітня посилили карантин, і проїзд в громадському транспорті до 16 квітня доступний тільки за спецперепустками. Отримати їх можуть співробітники підприємств критичної інфраструктури. Це в першу чергу медики, рятувальники, працівники соціальної сфери, транспорту, торгівлі, комунальники і військові.
Транспорт у Києві їздить напівпорожній, і багато водіїв не знають, як і далі працювати в "мінус".
"Ми фактично возимо повітря - немає ні виручки, ні пасажиропотоку. А пальне нам вже відмовилися видавати без передоплати. Тому, думаю, ми зупинимося. Тут два варіанти: витратити все пальне і збанкрутувати або зупинитися і зберегти наявні ресурси до закінчення локдауна. Поки ми ще не вирішили", - розповідає голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко.
За словами Мойсеєнко, багато водіїв самі хочуть пересидіти локдаун вдома і піти з роботи.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" запустила спецрейси в області, які знаходяться в "червоній" зоні.