У Києві водії маршруток масово звільняються через скандали з пасажирами, які хочуть проїхати без спеціальних перепусток. Люди накидаються на водіїв з кулаками, аби їх пропустили в салон, не думаючи про те, які це наслідки може мати для самих перевізників.
![У Києві почали масово звільнятися водії маршруток: перевізникам загрожує банкрутство У Києві почали масово звільнятися водії маршруток: перевізникам загрожує банкрутство - today.ua](https://today.ua/wp-content/uploads/2021/04/7-768x512.jpeg)
Глава Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко заявив про те, що столичним перевізникам загрожує банкрутство, оскільки через малу кількість пасажирів в локдаун, їм доводиться працювати в збиток собі.
За словами Мойсеєнко, на водіїв чиниться серйозний моральний тиск, і вони просто не витримують працювати в таких умовах, і звільняються. Якщо раніше постачальники палива і запчастин давали водіям відстрочку, то тепер вони заявили, що будуть працювати з ними тільки по передоплаті.
"Раніше у нас була розстрочка на паливо до 10 днів, і ми могли якось перекривати, то зараз, мало того, що ми щодня вкладаємо свої кошти і отримуємо збитки, так нам ще поставлено таку умову, що для нас дуже критично. Також банки повністю перестали нас кредитувати, тому що вони розуміють, що багато підприємств прийдуть до банкрутства ", - заявив Ігор Мойсеєнко.
Популярні зараз
Трамп назвав Зеленському причини, через які Путін розпочав війну з Україною
Одна з країн Європи різко скоротить соціальну допомогу українським біженцям
Екс-держсекретар США озвучив “мирний план“ Трампа у разі перемоги на виборах
Бухгалтерська помилка: Пентагон знайшов додаткові 2 млрд доларів для України
Навіть підвищення цін на проїзд в деяких столичних маршрутках з 8 до 10 грн ситуацію не рятує. Водії маршруток кажуть про те, що проїзд повинен коштує 30 гривень, щоб покрити їхні витрати.
Нагадаємо, що в Києві з 5 квітня посилили карантин, і проїзд в громадському транспорті до 16 квітня доступний тільки за спецперепустками. Отримати їх можуть співробітники підприємств критичної інфраструктури. Це в першу чергу медики, рятувальники, працівники соціальної сфери, транспорту, торгівлі, комунальники і військові.