Проїзд в столичному транспорті повинен був підвищитися у ціні з 27 березня до 10 гривень. Однак, міська влада змогла домовитися з перевізниками, щоб до кінця карантину ціни на проїзд для киян не підвищували.
Головна претензія перевізників була пов'язана з тим, що їм обмежили дозволену для перевезення кількість пасажирів до 50% від місткості салону. Пасажиропотік і так зараз зменшився, а додаткові обмеження б'ють по кишені перевізників, які вже не в змозі покрити всі свої витрати.
Після того, як маршрутники забунтували проти штрафів і обмежень, їм дозволили перевозити одночасно 22 пасажири замість 11, як було до локдауна. Таке рішення столичної влади дасть можливість перевізникам окупити витрати на покупку палива і виплату зарплати працівникам, що дозволить стримати зростання цін на проїзд. Глава Асоціації перевізників Ігор Мойсеєнко заявив, що після введення Києва в "червону" зону маршрутникам обмежили перевезення. Це питання довго обговорювалося, але київська міська влада пішла їм назустріч.
Наступного тижня в Київській міській держадміністрації відбудеться круглий стіл за участю перевізників, на якому буде прийнято рішення щодо забезпечення якісних перевезень і запобігання банкрутству.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Підвищення цін на проїзд з кінця березня мало торкнутися 30-40% маршруток у столиці. Вартість проїзду в маршрутках Київської області зросла ще в лютому. Зокрема, дістатися з Києва до Обухова і Українку коштує 38 гривень, доїхати до Ірпеня - 20 гривень, у Вишгород - 18 гривень.
Раніше повідомлялося, що в Києві вже цього року з'являться нові комфортабельні 12-метрові автобуси.