В Україні погіршилася погода, а це значить, що люди почнуть активніше використовувати електричні обігрівальні прилади, що створить додаткові загрози безперебійному електропостачанню. Важливо знати, куди потрібно звертатися у разі аварійної ситуації, якщо, наприклад, вдома пропаде світло.
Енергопостачальник YASNO розповів українцям, що з будь-якими технічними питаннями, в тому числі у зв'язку із зникненням світла через негоду, слід звертатися до оператора системи розподілу (ВСР), до електромереж якого підключений будинок. У Києві це "ДТЕК Київські електромережі", "ДТЕК" Київські регіональні електромережі","Укрзалізниця ".
Ці компанії відповідають за технічний стан мереж, проводять ремонтні роботи, забезпечують стабільність напруги, здійснюють підключення і відключення об'єктів, виконують роботи з лічильником.
Таким, чином, якщо у вас зникло світло, відразу телефонуйте оператору системи розподілу будинку, в якому ви проживаєте.
Щоб уникнути перевантаження електромережі в період включення активного електроприладів, в ДТЕК "Київські електромережі" рекомендують українцям віддавати перевагу енергоефективним пристроїв класу А, А, А, А; включати найбільш енергоємні прилади по черзі в пікові години вранці і ввечері, а не все відразу; встановити нічний режим електроспоживання і по можливості використовувати опалювальні прилади, посудомийні і пральні машини в нічний час.
Раніше повідомлялося, що жителям населених пунктів, розташованих в тридцятикілометровій зоні від АЕС, повернуть скасовані пільги на оплату електроенергії.