Київська міська рада прийняла непросте рішення щодо підвищення вартості проїзду в міському транспорті

Київська міська рада прийняла важливе рішення щодо підвищення цін на квитки в міському громадському транспорті. Вартість проїзду вирішено не підвищувати. Замість цього столична міськрада вирішила звернутися до Кабінету міністрів України з вимогою компенсувати перевізникам виплати за проїзд пасажирів-пільговиків.

Київська міська рада прийняла непросте рішення щодо підвищення вартості проїзду в міському транспорті - today.ua

Депутати переконані, що подальше підвищення вартості проїзду в міському громадському транспорті неможливо. Тому залишається єдиний вихід - вимагати у Кабміну компенсації за проїзд пільговиків. Адже міський транспорт несе чималі збитки при перевезенні пасажирів-пільговиків. Раніше ці збитки компенсувалися з державного бюджету. Але з 2016 року цю частину витрат переклали на місцеві бюджети.

Однак через локдаун, а також через те, що держава забирає у Києва 60% податків на доходи фізосіб, тоді як в інших регіонів лише 40%, столиця в нинішньому році не в змозі компенсувати проїзд пільговиків у громадському транспорті. Тому київська міськрада і особисто мер Віталій Кличко звернулися з вимогою вирішити питання щодо фінансування цієї статті витрат із держбюджету. Київська міська рада прийняла непросте рішення щодо підвищення вартості проїзду в міському транспорті Втім, навіть якщо Кабмін вирішить питання з компенсацією позитивно, ці суми не покриють збитків, які несуть підприємства комунального транспорту столиці через карантин. Адже кількість пасажирів, яку можна перевозити в метро і наземному транспорті, різко скоротилася. При цьому зросли витрати на перевезення. Тому питання щодо компенсації пільгового проїзду - це лише один із чинників, який може зменшити збитки підприємства, заявила заступник начальника КП "Київський Метрополітен" Наталія Макогон.

Нагадаємо, підприємства "Київпастранс" і "Київський метрополітен" опублікували спільне звернення до міської влади з проханням щодо підвищення вартості проїзду у міському транспорті або фінансової допомоги їм у розмірі майже 2,5 мільярда гривень.

ДЖЕРЕЛОrubryka