ПриватБанк часто потрапляє у конфліктні ситуації зі своїми клієнтами, особливо у питаннях видачі готівки та переказу коштів. Нещодавно один з клієнтів фінустанови поскаржився на те, что ПриватБанк змінив умови нарахування відсотків по його депозиту в меншу сторону, а у поверненні грошей клієнту відмовляють.
На сайті Мінфіну чоловік повідомив, що в нього відкритий депозит у ПриватБанку з 2017 року, умови якого його цілком задовільняли. Але на початку 2021 року банк змінив процентну ставку по депозиту, і чоловік через хворобу закрив місячний платіж на три дні пізніше. Тепер гроші чоловіку не повертають, і просять зачекати рік. Клієнт обурений тим, що йому зменшили процент по депозиту з 14,5% до 3%, та ще й не дають достроково погасити депозит.
"У 2020 році процентна ставка була 14,5. У 2021 банк зробив пролангацію депозита з процентною ставкою 3% на 12 місяці. Через хворобу (інвалід війни 2 група, атошник) не зміг закрити депозит вчасно (спізнився на 3 дні), перевеси гроші на інший депозит (більш вигідни) цього банку неможливо, банк відмовився йти назустріч", - розповів клієнт.
У ПриватБанку чоловіку відповіли, що зазначений ним депозит був виведений з лінійки актуальних вкладів, і по ньому діє менша відсоткова ставка, ніж по актуальним вкладам на сьогоднішній день.
"Для зручності клієнтів є можливість розірвання чи переоформлення вкладу по строку через Приват24, що дозволяє провести потрібну вам операцію дистанційно та без звернення у відділення. Оформлюючи строковий вклад ви отримуєте підвищену відсоткову ставку", - порадили у ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк дарує клієнтам смартфони за грошові перекази на карти Mastercard.