Київстар попередив своїх абонентів, що шахраї можуть намагатися виманити у них гроші, відправляючи на телефон повідомлення про отримання коштів з незнайомих номерів. Навіть співробітники компанії почали ставати жертвами подібних афер, про що повідомляють у Мережі.
Співробітниця Київстар трохи сама не "повелася" на шахрайську схему, і спробувала попередити інших користувачів про небезпеку, опублікувавши пост на своїй сторінці в Facebook.
Жінці прийшло СМС-повідомлення з невідомого номера з інформацією про те, що їй повертають гроші. Як і будь-яка інша людина, вона відразу ж припустила, що це міг бути інтернет-магазин, або банк. Але вона не стала передзвонювати на незнайомий номер, а відразу вбила номер в Гугл-пошук. Таких абонентів як вона, виявилося багато, а номер, з якого прийшло повідомлення, був шахрайським.
Співробітниця Київстар отримала повідомлення з текстом: "На ваше ім'я абсолютно переклад. Отримайте по телефону 0800303301 Код 24223". У коментарях до даної публікації українці почали писати, що теж отримували подібні СМС-повідомлення. Люди вважають, що Київстар повинен блокувати такі номер, щоб захистити своїх абонентів. Є й ті, хто вважає, що співробітники Київстар самі і розсилають подібні повідомлення.
Популярні зараз
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
У відповідь на обурення клієнтів, в компанії повідомили про те, що номер, з якого розсилається спам, буде заблокований найближчим часом. Поки що цього не сталося, але мобільний оператор стежить за безпекою своїх абонентів, тому повинен присікати подібні атаки. Раніше повідомлялося, що Київстар вводить систему кешбек і буде повертати абонентам частину коштів, витрачених на поповнення рахунку.