Багатьом споживачам, які змінили постачальника газу, приходять по дві платіжки за газ: від колишнього постачальника і від нового. У компанії "Нафтогаз" роз'яснили, чому так виходить, і як платити за обома платіжками.
Про це йдеться у Facebook-акаунті компанії "Нафтогаз".
У коментарях до одного з повідомлень, опублікованих на сторінці "Нафтогазу", одна з нових клієнток компанії пише, що вони перейшли на обслуговування "Нафтогазу" ще на початку грудня. "Нафтогаз" повідомив, що з 2 грудня вони вже обслуговуються ним. Однак за підсумками грудня прийшла платіжка не лише від "Нафтогазу", але й від попереднього постачальника, який стверджує, що клієнт офіційно ще знаходиться у них, позаяк "Нафтогаз" не вислав їм потрібних документів. Жінка просить роз'яснити, як їй вчинити в цій ситуації.
У відповідь "Нафтогаз" написав, що інформацію щодо зміни газопостачальної компанії можна подивитись на інформаційній платформі. Саме звідти кожна компанія бере для себе інформацію щодо кожного свого клієнта. Там можна подивитися дату приєднання до іншого постачальника.
"У випадку зміни постачальника газу в середині місяця, обсяг спожитого газу буде розділено між двома постачальниками. Ви отримаєте два рахунки за спожитий газ: від попереднього постачальника за ті дні місяця, коли він постачав вам газ, та від ГК "Нафтогаз України" за решту днів, починаючи з дати переходу… Обсяги спожитого газу будуть розподілені між постачальниками автоматично", - пояснили також вже у відповіді іншій клієнтці.
Нагадаємо, багато споживачів також скаржаться, що облгази досі враховують у тарифах на газ температурні коефіцієнти, хоча є заборона НКРЕКП на застосування цих коефіцієнтів при розрахунках із побутовими споживачами.